Punknews

Punknews


スマホで画面がスクロールする方は、画面を拡大してください。

2012/03/09

Društvo Skrivenih Talenata (MNE)

名前:ドゥルシュトヴォスクリヴェニフターレナタ
国:モンテネグロ
Years Active:1992-
Members
  • Boris Lješković (Vocals)
  • Vlado Perišić (Guitar)
  • Veljko Vučurović (Guitar)
  • Dragan Lučić (Bass) 
  • Srđa Simunović (Drums)
Disco
  1.   Prizemlje (Demo 95 DIY)

    1. Žrtve Rata
    2. Čudak
    3. Izgubljeni Svijet
    4. Mamin Cvijet
    5. Otrov za Mene
    6. Suncokrete

  2.   Ubijanje Idola (Idol Killing) [97 Češnjak (SRB)]

    1. Bjekstvo
    2. Friden Geist
    3. Čovjek Bez Mane
    4. Ulica Narodnih Heroja
    5. Mi ti se Kunemo
    6. Vatra
    7. Samo za Tebe
    8. Evo Me
    9. Osuđeni
    10. Nervni Slom

  3.   U Taj Sudnji Čas (In That Judgment Hour) [02 Sound (MNE)]

    1. Jovana
    2. Zašto Mrzim Karl Orfa
    3. Moj Dom
    4. U Taj Sudnji Čas
    5. Zbogom Tebi (Proljece)
    6. Ona Je Jedina
    7. Životinja
    8. Đana, Ljubavi
    9. Dok ti Budeš Spavala
    10. Novi Dan
  1.   Ubijanje Idola / U Taj Sudnji Čas [Sound (MNE)]

    1. Jovana
    2. Zašto Mrzim Karl Orfa
    3. Moj Dom
    4. U Taj Sudnji Čas
    5. Zbogom Tebi (Proljece)
    6. Ona Je Jedina
    7. Životinja
    8. Đana, Ljubavi
    9. Dok ti Budeš Spavala
    10. Novi Dan
    11. Bjekstvo
    12. Friden Geist
    13. Čovjek Bez Mane
    14. Ulica Narodnih Heroja
    15. Mi ti se Kunemo
    16. Vatra
    17. Samo za Tebe
    18. Evo Me
    19. Osuđeni
    20. Nervni Slom

  2.   Gubitak Kontrole (Loss of Control) [06 Digital (CRO)]

    1. Mi
    2. Oaza
    3. Zovite mi Kleja
    4. Promasen San
    5. Nas Tim
    6. Hram
    7. Zemlja
    8. Experiment
    9. Tragovi
    10. Za Ugasena Ognjista

  3.   To Nije Strah (Single 08 DIY)

    1. To Nije Strah
Soundtype



To Nije Strah (09)

Link
Drustvo Skrivenih Talenata Myspace
Facebook

0 件のコメント:

コメントを投稿